Реліз версії диспетчерської програми 5.6.11

Off

Windows-диспетчерська версія 5.6.11


Раді повідомити про вихід нової версії диспетчерської програми, розробленої з урахуванням потреб сучасних диспетчерських служб. В оновленні реалізовано низку покращень, спрямованих на підвищення стабільності, швидкості роботи та зручності використання програмного комплексу.

Платіжні системи для поповнення рахунку водія

Що до чого: в рамках роботи над комплексом було реалізовано автоматизоване рішення для поповнення рахунку водія з водійського застосунку. Для налаштування поповнення службі слід зареєструвати обліковий запис в одній із платіжних систем, які доступні у вашому регіоні та прописати дані від облікового запису в новому розділі.

Скористатися поповненням рахунку можна у додатку водія TA Driver Alpha перейшовши в розділ “Гаманець” і натиснувши на кнопку “Поповнити”. Далі водій зможе прив’язати карту, з якої він далі зможе виконувати поповнення рахунку в програмі.

Для отримання підтримки щодо налаштування функції зверніться за контактами технічної підтримки: support9@taxiadmin.org

Клієнтський застосунок. Налаштування кольорів інтерфейсу світла/темна тема

Що до чого: додано підтримку темного та світлого інтерфейсу клієнтського застосунку. Тема автоматично встановлюється під вибрану тему інтерфейсу пристрою клієнта. Для служб таксі додана можливість вибрати колір брендування програми під темну та світлу тему програми.

Налаштування тегів для шаблону інформування клієнта SMS + Push

Що до чого: було додано інформаційне вікно з інформацією про доступні теги для обраного типу інформування. У вікні вказується докладний опис про те, який параметр вказує дані тег у шаблоні смс.

Вікно створення нового замовлення. Фільтрувати відображення позивних на карті за доступними додатковими послугами.

Що до чого: реалізовано фільтр відображення на карті тільки тих водіїв, яким доступна обрана додаткова послуга.

Додаткова інформація про ціну в клієнтському застосунку

Що до чого: реалізована функція, за якою служба таксі може виводити інформаційне вікно на етапі прорахунку ціни в клієнтському додатку з метою інформування клієнта. Наприклад це може бути інформаційне вікно у тому, ціна є лише передпрорахунковою і що остаточна ціна буде прорахована таксометром за фактом поїздки.

Ще однією новою корисною функцією є інформування про спрацювання націнки чи знижки. Таким чином, якщо на службі використовується застосування націнок або знижок, можна інформувати клієнта про те, що на його замовлення ця знижка/націнка була застосована.