Індивідуальний звук дзвінка

Off

Windows-диспетчерська версія 5.5.1


Індивідуальний звук дзвінка за ID служби

Що ми зробили: Додали можливість вибрати звук вхідного дзвінка під кожну службу в мультидиспетчерській.

Де це знайти: «Головний екран диспетчерської програми».

Що до чого: до диспетчерської програми Operator Module було додано нову функцію вибору звуку вхідного дзвінка під кожну службу в мультидиспетчерській.

Можливість створення мультидиспетчерської доступна службам таксі, у яких є дві і більше служби. Наприклад, ці служби можуть бути представлені у різних містах. У такому випадку в кожному місті компанія має можливість встановити індивідуальні налаштування, за якими буде працювати служба таксі, переглянути статистику окремо по кожному місту- тощо. Інтерфейс мультидиспетчерської дозволяє спростити роботу з двома службами таксі, адже користувач може швидко перемикатися між службами.

Щоб максимально ефективно здійснювати прийом замовлень розробниками компанії “Taxi Admin”, було проведено роботу зі зміни звуку вхідного дзвінка разом із прив’язкою його до конкретної служби. Таким чином, наші клієнти можу встановити індивідуальний звук вхідного дзвінка під кожну службу, щоб диспетчер одразу розумів, від якої служби відбуватиметься прийом замовлення.

Щоб змінити відтворення звукового файлу вхідного дзвінка необхідно:

  1. Перейти до кореневої папки програми Operator Module —> media —> telephone-ring.
  2. Замінити існуючий звуковий файл або вставити новий у форматі “wav” або “mp3”, який повинен мати назву, яка відповідає ID служби. Якщо ID служби “1140”, файл буде мати назву “1140.wav” або “1140.mp3”. Переглянути ID служби завжди можна у нижньому розділі диспетчерської програми (див. скріншот):
Это изображение имеет пустой атрибут alt; его имя файла - image.png

Для використання нових функцій сервер вашої служби повинен бути оновлений до останньої версії.

Для запису на оновлення сервера – пишіть нам на пошту: support9@taxiadmin.org